Saturday 20 April 2013

KNOCK ! KNOCK !

WWHHEEWWW ~!
Amboi ! lama gila aku x update blog aku ni.
Ni pun sebab ada someone yang request. HEHE.
first sekali , aku dengan MOHD RUSZAINI tu dah xde apa2 lagi dah.
dah lama juga lah aku clash dengan dia tu. 
Dia bagi alasan yang  BODOH , x boleh diterima , x matang , COWARD !
Malas aku cerita panjang2 pasal dia. Biar lah dia dengan hidup dia.
Aku dengan kawan aku si MIMI tu pulak , dah ok dah. tapi biasa2 je lah.

BUKU BARU !
HIDUP BARU !

statement atas tu , betul lah kan ?
Sekarang ni pun aku dah ada someone.
Orangnya manis , nampak lebih matang.
dia sayang aku , aku sayang dia.
Tapi..macam dulu juga.
Orang jauh lah. He's from KL. not exactly KL lah.
Alamat dia pun Selangor Darul Ehsan.
macam mana jumpa ? FB? not so true. Aku mula2 kawan dengan sepupu dia. Then dia curi phone number aku kt phone sepupu dia tu and that's how the love story started. So , kita orang pun start lah texting and all kan. Lama2 , jadi suka lah. Mula2 aku ni skandal je dengan dia. masa tu dia tengah training kt Kem PLKN.
aku ni pulak bekas pelatih PLKN. so , apa2 hal dia tanya aku. Tapi xde lah semua cerita PLKN kan.. ada juga cerita lain :-)
Mula dah menggatal masing2 masa tu.
Dia ni x sebaya dengan aku. Dia muda setahun. Tapi bila tengok gambar, kawan2 aku cakap muka dia nampak lagi matang.
x percaya ? tengok ni.


He's always makes me melt.

Dia ni senang faham hati perempuan. <3
Aku dengan dia pun x sangka kita orang punya hubungan boleh jadi serius macam ni. Dah masuk 8 bulan aku official dengan dia. Tapi aku kenal dia dah nak 1 tahun lebih dah.
dia ni lebih matang dari usianya. Cara dia cakap pun memang dah macam abang2 juga lah. He;s already introduced me to his mother. Mak dia pun okay tengok kita orang.
kita orang dah 4 kali jumpa. first met dekat zoo. dia yang nak pergi sana. dia kata jalan2 kat shopping mall ni boring.
second trp pula, kita orang just stay kt larkin je. sebab dia pun x nak jalan jauh2 masa tu.
third and the forth trip kita orang lepak dekat Seget. Overnight.
SWEET..


macam orang lain juga , pernah lah juga kita orang bergaduh. Tapi lama2 pujuk juga kan ? Makin lah bertambah sayang tu.

okay ! for this moment , just few words.
cukup lah , nanti esok2 aku update lah lagi.

No comments:

Post a Comment