Sunday 12 August 2012

HATI INI

hai.new post.
aku baru sahaja selesai dengan praktikal aku.
alhamdulillah semuanya ok.
tapi yang x ok x dapat shopping dengan kawan2,just dapat meneman sahaja.tapi xpe la.
aku da start cuti,tapi 2 minggu je la.lagi satu yang x best,lepas raya terus midterm.eerrgghh !!!!
aku dengan dia,alahamdulillah ok.
tapi buat masa ni dia busy.banyak kerja makin nak cuti raya.tapi nak buat macam mana,da nama pon student.
aku rindu sangat kat dia,terpaksa la aku tahan.
kalau ada aku melenting pon,sebab x tahan la tu.aku tau dia pon ada rndu kat aku,tapi dia busy.
RINDU RUSZAINI.
then,berita sedih.
kawan dia ada sorang meninggal.baru hari tu dia ziarah kawan dia kat hospital.
AL-FATIHAH.
Xtau la kenapa hati ni fikir pasal dia je,rindu sangat kat dia.
dia jaoh,bila lagi aku nak jumpa dia.
="(

No comments:

Post a Comment