Saturday 24 March 2012

KENAPA..?

kenapa??
sebab apa tiba2 kau macam da xnak kawan dengan aku..?
cuba kau terus terang dengan aku kan senang..
xde la nak tarik2 muka dengan aku..
kite kawan kan..
bila aku berbual dengan yang lain and aku cuba nak libatkan kau sekali dalam perbualan tu,kau macam x berminat..
bila aku ade,kau macam x suka aku ade..
and please jangan la cakap2 belakang..
aku da tanya lagi sorang tu,die cakap si M ni x suka perangai aku yang suka usik2 orang..
aku usik ape?
biase la tu gurau2 dengan kawan..
bile mase pulak yang kau ni x boleh bergurau?
aku x tau la aku nak marah ke ape sekarang ni..
tapi,please la terus terang je dengan aku..
the best way..
memang aku berniat nak tegur kau..
tapi aku tengok cara kau,aku x tau nak mula macam mana..
aku harap sangat kita dapat jadi macam dulu..


No comments:

Post a Comment