Tuesday 20 March 2012

BIAR KAN..

aku sekarang sejak2 ni rasa x sedap hati jee.
aku ade buat salah kat orang ke..?
tibe2 xnk cakaop dengan aku..
macam aku xde je kann..
cara die layan aku dengan kawan2 yang lain,berbeza..
aku pon x tau kenape..
tibe2..
aku ade buat salah ke..?kalau aku ade buat salah,tegur je la..
aku x suke nak simpan2 ni..
tegur je,aku ok..
aku lagi suke kalau aku ade buat salah,ade orang tegur..
aku x suke simpan2 lepas tu xnk cakap dengan aku,buat aku macam xde..
die sorang je macm tu dengan aku..
lepas tu nak perli2 ape semua..
tu aku x suke sangat kalau kawan dengan kaum sejenis ni..
direct aku cakap..
perangai2 macam ni aku x suke..
come on la,da besar kan..
bukan budak2 lagi..
tapi aku pilih untuk diam je..
buat macam biase..
biar kan dulu..
kawan2 yang lain ade..






it's all about him..

hmm..ni lagi satu..
sejak2 ni die pon agak busy..
so,aku xnk kacau die..
tapi hati ni kalau boleh nak text die all time..
xkan aku nak kacau kan..
tapi xpe la..
kan mase depan die tu..
always support him..
<3


No comments:

Post a Comment