Saturday 25 February 2012

MACAM MACAM..

         HHHAAHHH!!
da lame jugak aku x update blog ni..
mcm2 cerita aku nak cakap ni.
firstly,minggu lepas aku x blek..
so,rindu kt family mesti ade..
expecially anak sdare aku yang baru pandai jalan tu..
budak ni laa..

ni lagi satu..
rindu kt buah hati..
heee,mesti la..
<3 <3 <3
dpt skype dgn dia skejap je..
tu pon pegi CC..
kalau x,melarat rindu aku..
ni pulak die tengah cuti mid-sem..
ingat kan planning nak jumpe die..
tapi ayah die x bagi..
xpe la..
ade lagi mase..
tunggu sayang..

NURSE.
x lame lagi aku pegi posting kat Hospital Sultan Ismail yang kt JB tu..
perasaan EXCITED + NERVOUS tu ade..
sebab benda baru kan..
tapi uniform x dapat lagi..
bengang je tunggu lama.
so,tunggu je la cerita aku kt sane nanti..
tu pon kalau ade mase aku nak update ni..

LAGI SATU.
hari tu aku tangkap leleh kejap..
sebab aku rindu kat ABAH aku..
aku nampak pak cik driver bas kolej aku amek anak die balek sekolah,tros aku teringat kat ABAH..
kawan2 aku pelik bile nampak aku macam tu..
sebab aku ni 'KERAS'..
gila kau,kalau mak dengan ayah memang la lain..
biar la,ABAH kite..
SAYANG ABAH!!
<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment